Историята на Nupo
Историята на Nupo и нашите продукти датира от 1981 г.
Името "Nupo" е комбинация от думите; Nutritional Power (Хранителна сила)
Nupo е разработен в Дания в болница Hvidovre от водещия учен по проблемите на затлъстяването д-р Flemming Quaade с цел да предложи диета, която осигурява на тялото всички хранителни вещества, от които се нуждае, но с минимален брой калории.
Компанията се намира в Копенхаген и оперира с разработка, производство, маркетинг и продажби както за датския, така и за международния пазар.
Ключови моменти в историята на Nupo
2022
Стартира в България
2022
Стартира в Румъния
2021
Nupo празнува своята 40-та годишнина.
2019
Nupo стартира нов уебсайт.
2019
Стартира в Малта
2018
Стартира в Унгария и Холандия
2018
Повторно пускане на Nupo Diet с нов дизайн
2018
Стартиране на SLIM BOOST
- Nupo представя три чисто нови, революционни добавки за отслабване; Fill My Tummy, Burn My Fat & Block My Carbs.
2016
Първите продукти на Nupo вече могат да бъдат закупени в Китай
2016
Nupo е придобит от IBL Holding
2010
Започва износ извън Дания
Nupo започва износ за Словения, Хърватия, Ирландия и Словакия.
2010
Нови шейкове
Нов диетичен шейк: Манго ванилия е пуснат на пазара заедно с два нови шейка за хранене: боровинков нар и ванилов банан.
2009
Новите Snack bar.
Категорията Снак барчета стартира със вкус Blueberry и Cranberry – нова линия продукти, състояща се от заместители на хранене.
2008
Редизайн на Nupo
Nupo получава редизайн и се лансира отново като лайфстайл марка. Асортиментът е разширен с два нови Meal Shake: Cocoa и Caffe Latte, Meal Bar: Caramel и две нови диетични супи: Spicy Thai Chicken и Vegetable.
2006
Въвежда се нова продуктова категория
Meal Bar и Meal Shakes са стартирани – Нова линия продукти, състояща се от заместители на хранене.
2005
Nupo – Лайфстайл марка
Nupo въвежда пионерски, нов дизайн на опаковката, както и подобрение на вкусовете с напр. лиофилизирана ягода и истинско какао.
2003
Nupo стартира онлайн диетични програми чрез nupo.dk
1998
Nupo представя топли супи
Nupo разширява диетичната категория и пуска две нови, топли супи: диетична супа – аспержи и диетична супа – гъби.
1996
Nupo стартира в Скандинавия и бързо се превръща във водещ продукт на пазара.
1985
Търсенето нараства, а дистрибуцията е силно увеличена.
1985
Nupo е най-добре документираният диетичен продукт на пазара.
1984
Nupo стартира в Дания.
1983
Nupo получава разрешение да комбинира хранителни вещества на прах с витамини.
1981
Най-добре документираната диета се раждат. Провеждат се множество контролирани клинични тестове за действието на прахообразните продукти.